|
ÇORUM BELEDİYESİ ARAÇ FİLOSUNU GÜÇLENDİRDİ GÜNDEM 24 Haziran 2026 - 08:26 0
Çorum Belediyesi tarafından yaklaşık 83 milyon 45 bin liralık yatırımla envantere kazandırılan 13 araç ve iş makinesi, Saat Kulesi önünde düzenlenen törenle hizmete alındı. Şehrin kalbi konumundaki Saat Kulesi önünde gerçekleştirilen devir teslim töreninde, belediye envanterine yeni katılan iş makineleri ve hizmet araçları kamuoyuna tanıtıldı. Törene protokol üyeleri ve vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Hizmete alınan araçlar arasında 4 adet yeni nesil çöp kamyonu, 1 adet hibe çöp kamyonu, 1 adet süpürge aracı, 1 adet yer altı konteyner toplama aracı, 1 adet 39 bin litre akaryakıt dorsesi, 1 adet paletli dozer, 1 adet asfalt freze makinası, 1 adet hafif ticari araç ve 1 adet su tankeri arazöz ve 1 adet motosiklet yer alıyor. Araçların anahtar teslimi İl Müftüsü Şahin Yıldırım'ın yaptığı duanın ardından personellere teslim edildi.
X
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen ziyaretçilere aittir.
X
Habere hiç yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın.
FOTO GALERİ
SON DAKİKA HABERLERİ
|