7. HİTİT MOTOR FESTİVALİ İÇİN GERİ SAYIM BAŞLADI

Okuduğunuz haber
STADYUM TEKNOLOJİDE SÜPER LİG'E ÇIKIYOR

FESTİVAL 21 TEMMUZ'DA

Anasayfa   /    Gündem    /    STADYUM TEKNOLOJİDE SÜPER LİG'E ÇIKIYOR

STADYUM TEKNOLOJİDE SÜPER LİG'E ÇIKIYOR

AK Parti Çorum Milletvekili ve TBMM İçişleri Komisyonu Üyesi Av. Yusuf Ahlatcı, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada Çorum Şehir Stadyumu ve çevresinin iletişim altyapısını tamamen yenileyecek 10 milyon TL bütçeli teknoloji yatırımını duyurdu.

GÜNDEM      25 Haziran 2026 - 08:40     0

STADYUM TEKNOLOJİDE SÜPER LİG'E ÇIKIYOR

Çorum FK’nın Süper Lig mücadelesi öncesinde şehrin iletişim teknolojisinde de Süper Lig seviyesine çıkarılacağını belirten Ahlatcı, dünyadaki modern stadyumlarda kullanılan en ileri teknolojinin Çorum’a kazandırılacağını ifade etti.

Türk Telekom Genel Müdürü Ebubekir Şahin’i ziyaret ettiğini aktaran Ahlatcı, stadyum için hazırlanan 4G ve 5G destekli (Indoor) İç Mekân İstasyon projesinin netleştiğini ve yer tespitlerinin tamamlandığını açıkladı.

YATIRIMIN ÖNE ÇIKAN DETAYLARI

İSE ŞU ŞEKİLDE PAYLAŞILDI

Stadyuma kurulacak yeni sistemle vatandaşlara aynı anda ve kesintisiz hizmet sunulacak, maç öncesi, esnası ve sonrasında oluşabilecek kapasite ile kapsama sorunları kökten çözülecek.

ÇORUM’DA BİR İLK VE BÖLGESEL HİZMET

Şehirde daha önce örneği olmayan bu vizyoner yatırım, sadece stadyuma değil, tüm bölge altyapısına değer katacak.

GENİŞLEYEBİLİR DİJİTAL ALTYAPI

En yoğun anlarda bile donma ve kesinti yaşanmaması adına sistem, beklenmedik yoğunluk durumlarında en geç 1 hafta içinde ilave bant eklenebilecek (genişleyebilir mimari) şekilde tasarlandı.

YENİ SEZONA YETİŞİYOR

Proje ve bütçe onayları tamamen biten sistemin montaj işlemleri, yeni sezonun lig maçları başlamadan ve ilk düdük çalmadan önce tamamlanacak.

Canlı yayınların kesintisiz aktarılmasından taraftar paylaşımlarına kadar Çorum Stadyumu'nun Türkiye’nin en modern dijital altyapılarından birine kavuşacağını vurgulayan Milletvekili Ahlatcı, açıklamasını şu sözlerle tamamladı:

"Çorum’umuzdan desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen başta Cumhurbaşkanımız, Liderimiz Sayın Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığımıza ve Türk Telekom Genel Müdürümüz Sn. Ebubekir Şahin’e hemşehrilerimiz adına şükranlarımı sunuyorum. Şehrimize, stadımıza ve takımımıza hayırlı uğurlu olsun."

YORUM EKLEYİN

X

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen ziyaretçilere aittir.

X

Habere hiç yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın.

GÜNÜN MANŞETLERİ

FOTO GALERİ